Produse cosmetice: care sunt cele mai căutate vara și ce buget alocă românii  

Deodorantele, gelurile de duș și șampoanele sunt produsele care se cumpără cel mai mult vara, potrivit unei analize ImportDirect.ro, retailer online de tip hard discount și unul dintre cei mai mari importatori direcți de produse originale de calitate și la preț mic din România. Pe lângă astea, sunt achiziționate mai des în această perioadă produsele din categoria igienă orală, cele de curățenie pentru uz casnic și scutecele.

Valoarea medie a unei comenzi făcute pe timpul verii în magazinul online ImportDirect.ro este de 400 de lei.

În comenzile plasate pe timpul verii pe ImportDirect.ro clienții includ produse cosmetice ce se regăsesc în kit-ul standard de îngrijire estivală, cum ar fi: loțiune demachiantă, loțiune tonică, creme de față de zi și de noapte (produse pentru ten),  gel de duș, loțiuni de corp și de plajă (pentru corp), șampon, balsam și ulei de păr. Produsul vedetă al acestei veri pe ImportDirect.ro a fost un șampon pentru păr vopsit, L’Oréal Paris Elseve Color-Vive, de 250 de ml., la prețul de 6,6 lei fără TVA.

„Achiziția unui kit de produse cosmetice de pe ImportDirect.ro poate costa cu până la 30% mai puțin față de aceleași produse cumpărate din alte magazine multinaționale.

Putem oferi prețuri foarte bune, accesibile tuturor, pentru produse originale și de calitate de la cele mai cunoscute branduri, iar asta datorită colaborării directe pe care o avem cu producătorii produselor comercializate și a faptului că lucrăm cu stocuri limitate”, spune Zsolt Forika, CEO ImportDirect.ro.

ImportDirect.ro vinde acum și jucării

De la începutul anului, ImportDirect.ro a introdus în ofertă o nouă categorie de produse, jucăriile, și a suplimentat categoriile deja existente – o noutate o reprezintă comercializarea de pensule pentru machiaj și cosmetice.

„Suntem în permanență interesați de îmbunătățirea categoriilor de produse listate în magazinul nostru și, în următoarele luni, avem în vedere diversificarea ofertei cu produse din categoria birotică, pentru a lista o gamă cât mai diversificată de produse de strictă necesitate și a deveni, astfel, un one-stop-shop”, mai spune Zsolt Forika.