SensoDays, o poveste altfel

Zâmbete, distracție și cei mai cool prieteni! Acesta a fost secretul unor sesiuni de shooting … altfel. Doria Drăgușin, Ionela Stoica, Magdalena Gheorghe, Sorin Stana și Marius Dragne au dat startul zilelor cu soare pentru că the best days are always Sensodays.

Înarmați cu voie bună, cei cinci visual storytellers by day, superheroes by night, au făcut o vizită la cele două showroom-uri SensoDays din București pentru a descoperi întreaga gamă de produse.

Kartell Battery, oglinda Kartell by Laufen sau setul de cești și farfurii de cafea LSA au fost doar câteva dintre vedetele capturate de aceștia în cele mai strălucite ”posturi”.

Plecând de la hashtag-urile #mysensodays și #happydaysaresensodays, proiectul foto și-a dorit să spună mai departe povestea www.sensodays.ro prin intermediul imaginii și poveștii din spatele fiecărui produs sau accesoriu.

”Conceptul SensoDays este în primul rând despre oameni și despre visele acestora. În experiența noastră de 15 ani am încercat întotdeauna să ne conectăm atât cu clienții noștri, cât și cu dorințele pe care le au pentru locuința lor și încercăm, împreună, să creăm amintiri care vor dura o viață. Povestim, pentru că fiecare produs sau accesoriu Sensodays are drumul lui, din clipa fabricării, până în ziua în care ajunge în locuința cuiva. Tocmai de aceea, asocierea cu cei cinci fotografi a venit în mod natural, iar povestea pe care o spunem zi de zi se transmite și prin poze” , spune Milena Nedelcu, director de marketing SensoDays.