Fashion Days și 2Performant țintesc vânzări de 1 milion de euro în următoarele șase luni

Fashion Days, unul dintre cei mai importanți retaileri online de modă din România, intră în portofoliul 2Performant, rețea de afilliate & influencer marketing cu activitate în Europa Centrală și de Est. Reprezentanții celor două companii estimează vânzări online de aproximativ 1 milion de euro și un volum de peste 10.000 de tranzacții în primele 6 luni de colaborare.

La nivel de vânzări online, topul arată așa: încălțămintea (pantofi sport si sandale), urmată de genti, ceasuri și rochii. În ce privește brandurile preferate de românii care cumpară de pe Fashion Days, acestea sunt: Nike, Puma, Guess, Next, Pepe Jeans, Desigual, Converse, Diesel, New Balance, Fossil, Furla și Ted Baker.

„Marketingul afiliat este un touchpoint important în mixul nostru de marketing, de aceea este prezent în toate campaniile noastre – fie ele de brand sau de sales. Modul în care se consumă media astăzi ne arată că nu mai e suficient să fim puternici pe un singur canal , cum ar fi TV-ul, ci este nevoie de un mix mult mai bine calculat și servit în momentele potrivite, prin care să adresăm atât publicul feminin, cât și pe cel masculin – care este în creștere. Avem în vedere toate aceste lucruri în colaborarea noastră cu rețeaua de afiliați din cadrul 2Performant, cu ajutorul cărora avem încredere că putem construi proiecte frumoase de acum înainte”, a declarat Corina Preoteasa, Head of Digital Marketing Fashion Days.

Dată fiind anvergura Fashion Days pe piața din România, dar și volumele impresionante de trafic de care sunt capabili afiliații noștri specializați pe categoria de fashion, ne așteptăm ca acest parteneriat să reprezinte una dintre cele mai de succes lansări din istoria 2Performant. Având în vedere specificul marketingului afiliat – publicitate plătită doar pentru vânzările finalizate, printr-un comision procentual din valoarea tranzacțiilor – sunt convins că atât Fashion Days, cât și afiliații noștri actuali și viitori vor colabora profitabil și pe volume din ce în ce mai mari”, a completat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

În prima parte a anului 2019, românii au făcut cumpărături online în valoare de aproximativ 3,1 milioane de euro pe categoria de fashion, în creștere cu 24% față de perioada similară a anului anterior.

Conform datelor 2Performant valabile pentru lunile ianuarie–mai 2019, s-au efectuat nu mai puțin de 85.000 de tranzacții online pe categoria de fashion. Aceasta reprezintă și una dintre cele mai importante categorii din 2Performant, generând aproximativ 30% din totalul tranzacțiilor încheiate în rețeaua de marketing afiliat.

Coșul mediu de cumpărături online se ridică la valoarea de 180 de lei, cu o creștere semnificativă a tranzacțiilor realizate pe mobile. Românii preferă din ce în ce mai mult să cumpere de pe dispozitivele mobile – 68% din totalul tranzacțiilor fiind realizate astfel. Mai mult, 35% dintre achizițiile online de pe mobile se plasează seara, între orele 18:00 și 23:00, iar valoarea coșului mediu de cumpărături de pe mobile se ridică și ea la aproximativ 170 de lei.

Ziua preferată de români pentru cumpărăturile online de fashion este marțea, atunci s-au plasat cele mai multe comenzi în perioada ianuarie–mai 2019.

Analiza 2Performant a fost realizată pe cele peste 150 de magazine online de fashion care fac parte din rețeaua de performance marketing la momentul actual.