11.8 C
București
marți, noiembrie 11, 2025

Tchibo Brands lansează brandul de cafea Eduscho

Tchibo Brands, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală, lansează brandul de cafea Eduscho pentru a le oferi consumatorilor o cafea cu gust excepțional la un preț accesibil.

Într-o mișcare îndrăzneață, cu scopul de a aduce un nou standard în cultura cafelei din România, Eduscho vine cu promisiunea de a le oferi o experiență diferită iubitorilor de cafea. Cu o tradiție îndelungată din 1924, Eduscho intră pe piața locală și promite să ofere o cafea autentică și plină de savoare, la un preț accesibil, fiind un brand ce se definește prin simplitate, amuzament și tradiție.

Eduscho aduce pe piața românească o abordare revoluționară, combină tradiția și pasiunea pentru cafea, cu tehnologia modernă și standarde ridicate de calitate. Eduscho se angajează să ofere consumatorilor o gamă variată de cafea: de la cafea boabe, la măcinată și cafea instant, menținând în același timp un bun raport în ceea ce privește balanța calitate versus preț accesibil.

Această misiune a fost în centrul activității încă de acum 100 de ani, de când fondatorul brandului, negustorul Eduard Schopf a deschis o mică fabrică de prăjire a cafelei în portul Bremen, Germania. În prezent, la un secol distanță, cafeaua se prăjește cu aceeași pasiune și același devotament, respectându-se tradiția și totodată având aceeași viziune și valori stabilite de către fondator.

Eduscho este disponibil în trei variante: cafea boabe (Caffe Crema Strong cu un gust aromat și plin care reușește să te ducă cu gândul la Asia de Sud și America Latină, Espresso Clasic, un amestec de Arabica și Robusta, cu un gust puternic și o prăjire intensă, reușește să creeze momente pline de caracter și bucurie, Espresso Intenso cu un gust intens și puternic, boabele de cafea sunt prăjite după modelul italian la o culoare mai închisă pentru un gust intens și distinctiv), cafea măcinată (Classic Coffee Traditional, cu un gust plin și echilibrat, boabele aromate din Brazilia și boabele intense Robusta din Vietnam se combină pentru a oferi o experiență desăvârșită, Classic Coffee Strong, cu un gust intens și puternic datorită selecției atente și prăjirii boabelor Robusta) și cafea instant (Instant Clasic și Instant Intense).

„Suntem încântați să aducem Eduscho pe piața din România și să oferim consumatorilor noștri o experiență autentică care să îmbine tradiția cu simplitatea și bucuria. Suntem convinși că gustul unic va câștiga inimile iubitorilor de cafea.” (a declarat Marian Ene, General Manager Romania & Bulgaria)

Eduscho este mai mult decât un simplu brand de cafea, este promisiunea de a oferi momente autentice și pline de savoare, care combină pasiunea pentru tradiție, cu inovația și calitatea produselor.

━ Alte articole

Black Friday la Promenada Mall: reduceri de până la 90% la o gamă largă de articole

Până pe 30 noiembrie, Promenada Mall desfășoară campania de Black Friday „Black is back”și îi invită pe vizitatori să se bucure de promoții și...

Laponia, o destinație tot mai căutată de turiștii români: zboruri directe din București și Cluj

La numai 3 ore și jumătate distanță de România, turiștii români se pot bucura de o experiență turistică unică, cunoscută atât ca reședința oficială...

KIKO MILANO are acum magazin și în Băneasa Shopping City

KIKO MILANO, brandul de machiaj numărul 1 din Italia, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, își continuă expansiunea și...

Mega Mall aniversează 10 ani prin activități speciale și peste 2000 de premii

Mega Mall sărbătorește 10 ani de la deschidere printr-o campanie aniversară dedicată comunității care i-a fost alături în toată această perioadă.

FactoryLab s-a deschis în Promenada. Peste 60 de antreprenori români sunt prezenți în noul spațiu

Raiffeisen Bank România și Mezanin Market au deschis în Promenada FactoryLab – un spațiu care va reuni produse de la peste 60 de antreprenori...