11.8 C
București
marți, noiembrie 11, 2025

Cara Delevingne și Jeremy Pope, personaje principale în noua campanie Calvin Klein

Calvin Klein a lansat campania 2024 This Is Love, cu actrița Cara Delevingne și Jeremy Pope, actor și cântăreț, reprezentați așa cum trăiesc, exprimând și celebrând ceea ce înseamnă noua colecție, Pride.

Filmată de Gordon von Steiner, campania îi surprinde pe Cara și Jeremy în colecția Pride 2024 îmbrățișând energia veselă și încrezătoare Pride. Videoclipul campaniei îi prezintă pe Cara și Jeremy care fac lip-syncing la „100% Pure Love”, imnul emblematic al lui Crystal Waters, alături de modelele și dansatoarele Stella Maxwell, Greta Hofer, Tinglei Liu, Monet Lauren, Charlie Knepper, Vinson Fraley, Janick Heilijgers, Diego Pasillas și Mauro van de Kerkhof. Întreaga distribuție canalizează împreună spiritul euforic Pride și puterea comunității LGBTQIA+ prin dans expresiv și manifestări autentice de încredere în sine.

Colecția 2024 Pride infuzează siluetele clasice de lenjerie și îmbrăcăminte Calvin Klein cu energia vibrantă Pride. Noile stiluri de lenjerie Intense Power sunt reîmprospătate cu un design îndrăzneț al taliei, cu logo integrat, realizate într-un gradient intens de curcubeu care redă o declarație de stil plină de culoare, în ediție limitată. Stilurile Calvin Klein de lenjerie intimă Cotton Stretch și Modern Cotton sunt actualizate într-o gamă de culori îndrăznețe. Tricoul și maioul tip tank Monogram Logo prezintă monograma specifică Calvin Klein într-un imprimeu vibrant, în degrade sezonier. Ca parte a colecției din acest an, brandul a conceput două tricouri în ediție limitată în parteneriat cu Transgender Law Center și ILGA World, partenerii săi ONG.

Calvin Klein este mândru să sprijine ONG-urile axate pe echitatea și siguranța LGBTQIA+ la nivel global, național și local. Până în prezent, brandul a susținut cu peste 240.000 de dolari diverse organizații, inclusiv partenerii săi eroi, ILGA World și Transgender Law Center. Pe lângă donațiile financiare, Calvin Klein colaborează cu aceste organizații pentru a oferi companiei și asociaților din întreaga lume resurse și perspective care permit echipelor să fie susținători și aliați mai buni.

━ Alte articole

Black Friday la Promenada Mall: reduceri de până la 90% la o gamă largă de articole

Până pe 30 noiembrie, Promenada Mall desfășoară campania de Black Friday „Black is back”și îi invită pe vizitatori să se bucure de promoții și...

Laponia, o destinație tot mai căutată de turiștii români: zboruri directe din București și Cluj

La numai 3 ore și jumătate distanță de România, turiștii români se pot bucura de o experiență turistică unică, cunoscută atât ca reședința oficială...

KIKO MILANO are acum magazin și în Băneasa Shopping City

KIKO MILANO, brandul de machiaj numărul 1 din Italia, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, își continuă expansiunea și...

Mega Mall aniversează 10 ani prin activități speciale și peste 2000 de premii

Mega Mall sărbătorește 10 ani de la deschidere printr-o campanie aniversară dedicată comunității care i-a fost alături în toată această perioadă.

FactoryLab s-a deschis în Promenada. Peste 60 de antreprenori români sunt prezenți în noul spațiu

Raiffeisen Bank România și Mezanin Market au deschis în Promenada FactoryLab – un spațiu care va reuni produse de la peste 60 de antreprenori...