11.8 C
București
marți, noiembrie 11, 2025

Florin Piersic a devenit imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.

Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic.

În lunga sa carieră de șase decenii, actorul s-a remarcat drept un adevărat povestitor, ce invită oamenii la momente de amintiri și relaxare. Prin această colaborare, Caraiman își propune să consolideze identitatea brandului și să ofere consumatorilor o bere și o experiență echilibrată.

Suntem onorați să avem ocazia de a lucra cu un nume atât de important în România, precum Florin Piersic. Valorile și personalitatea sa se potrivesc perfect cu direcția brandului Caraiman, aceea în care predomină echilibrul și serenitatea din tumultul vieții cotidiene. În plus, prin asocierea dintre Caraiman și Florin Piersic ne dorim să oferim consumatorilor acel vector de imagine prin care relaxarea primește un scop, devine un moment de reîncărcare fizică și emoțională”, a declarat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Poveștile, amintirile și momentele de pauză merg la o bere de calitate, cu gust echilibrat, așa cum este Caraiman. M-a bucurat inițiativa mărcii de a lucra împreună și m-am regăsit în atributele acestei beri autentice, cu o rezonanță puternică și rădăcini românești. Așa cum am avut onoarea să colaborez cu oameni extraordinari în lumea teatrului, mă bucur că acest privilegiu nu m-a părăsit și am dat de oameni la fel de minunați în echipa Caraiman”, a completat actorul Florin Piersic.

Noul spot TV și radio Caraiman, ce îl are în prim plan pe Florin Piersic este on-air, pe toate stațiile principale din mass media. Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.

 

━ Alte articole

Black Friday la Promenada Mall: reduceri de până la 90% la o gamă largă de articole

Până pe 30 noiembrie, Promenada Mall desfășoară campania de Black Friday „Black is back”și îi invită pe vizitatori să se bucure de promoții și...

Laponia, o destinație tot mai căutată de turiștii români: zboruri directe din București și Cluj

La numai 3 ore și jumătate distanță de România, turiștii români se pot bucura de o experiență turistică unică, cunoscută atât ca reședința oficială...

KIKO MILANO are acum magazin și în Băneasa Shopping City

KIKO MILANO, brandul de machiaj numărul 1 din Italia, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, își continuă expansiunea și...

Mega Mall aniversează 10 ani prin activități speciale și peste 2000 de premii

Mega Mall sărbătorește 10 ani de la deschidere printr-o campanie aniversară dedicată comunității care i-a fost alături în toată această perioadă.

FactoryLab s-a deschis în Promenada. Peste 60 de antreprenori români sunt prezenți în noul spațiu

Raiffeisen Bank România și Mezanin Market au deschis în Promenada FactoryLab – un spațiu care va reuni produse de la peste 60 de antreprenori...