Black Friday: Optiblu, Optiplaza și O51 vin cu reduceri de până la 70% la zeci de mii de produse

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, unul dintre jucătorii mari de pe piața de optică din România, dă startul reducerilor de Black Friday în magazinele din toată țara, dar și online.

Pentru ediția din acest an, am pregătit clienților noștri peste cincizeci de mii de produse, cel mai mare stoc de până acum lansat într-o campanie comercială, dar mai ales reduceri reale, de până la 70% la produse aparținând unor mărci renumite. Astfel, atât în cele 100 de magazine fizice Optiblu, Optiplaza și O51, cât și în magazinele virtuale, optiblu.ro și optiplaza.ro, deținute de Optical Investment Group, vor fi disponibile, la prețuri reduse: rame pentru ochelari de vedere, ochelari de soare, dar și lentile de vedere și lentile de contact (ultimele două categorii de produse fiind valabile în magazinele online). Vestea bună este că branduri exclusiviste precum: Christian Dior (reducere 70%), Max Mara (reducere 70%), Tom Ford (reducere 50%), Carolina Herrera (reducere 50%), Marc Jacobs (reducere 50%) și multe altele devin accesibile clienților noștri indiferent de cum aleg să le achiziționeze, online sau offline. Vestea și mai bună este că acest eveniment va dura întreaga lună noiembrie, iar clienții se vor putea bucura din plin de toate aceste promoții. Ne așteptăm ca evenimentul din acest an să ne aducă o creștere a vânzărilor cu peste 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.”, declară Alina Bistreanu, CEO OIG.

Pe lângă celelalte branduri anunțate mai sus, Polaroid, Guess, Ray Ban, Hugo Boss, Furla, Moschino, Pepe Jeans, Fossil, Ocean, Roger Duval sunt alte câteva dintre brandurile care vor putea fi achiziționate la prețuri reduse. Spre exemplu, o pereche de ochelari de soare POLAROID va putea fi achiziționată cu 139 lei în loc de 399 lei, o pereche de rame OCEAN va avea prețul de 89 lei, în loc de 299 lei, o pereche de ochelari de soare, a aceluiași brand, va putea fi cumpărată cu prețuri începând de la 99 lei, în loc de 349 lei, o pereche de rame marca GUESS va putea fi cumpărată cu 169 lei față de 549 lei, iar o pereche de ochelari de soare FOSSIL va avea prețul de 219 lei față de 699 lei.

Black Friday s-a consacrat în ultimii ani ca o perioadă în care cumpărătorii caută deja cadourile de Crăciun și ce cadou poate fi mai frumos pentru cei dragi decât unul care le poate face vederea și, de cele mai multe ori, viața mai ușoară. Astfel, am luat decizia ca, pe lângă ofertele menționate anterior, să le oferim clienților nostri și o reducere de 20% la toate lentilele pentru ochelarii de vedere, ofertă valabilă pe toată durata campaniei în magazinele online optiblu.ro și optiplaza.ro. De asemenea, în mediul online clienții vor putea proba, virtual, ochelarii doriți și vor beneficia de transport & retur gratuit indiferent de valoarea achiziției.”, completează Alina Bistreanu.