11.8 C
București
marți, noiembrie 11, 2025

Supermarketul online Sezamo își lansează serviciile pentru publicul larg

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, își lansează astăzi serviciile de e-groceries pentru publicul larg, în București și o parte din județul Ilfov, în urma unei investiții de 6 milioane de euro.

Sezamo oferă o selecție grozavă de peste 10.000 de produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket, toate într-un singur loc, depășind oferta unui supermarket obișnuit. Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu un serviciu unic în România – intervalul de livrare de 15 minute. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” instant pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Sezamo oferă produse de la producători locali recunoscuți precum fructe și legume ECO de la Nasul Roșu, panificație de la Pain Plaisir, mezeluri de la Moș Iosif, carne de la VacaMuuu și lactate de la Origini. Există și un larg sortiment de produse BIO și ecologice, printre care și brandul recunoscut la nivel european Alnatura și o întreagă secțiune specializată dedicată veganilor cu burgeri grozavi fără carne de la Beyond Meat și alternative pentru lactate de la NoMoMoo. Mamele pot obține alimente organice de la Holle, alături de scutece ECO de la Bamboo Nature. Astfel, consumatorii pot economisi între 5 și 7 drumuri la cumpărături și timpul pe care în mod normal l-ar fi petrecut la supermarket, la piață sau la măcelăria preferată, prin intermediul site-ului sau aplicației Sezamo.

Sezamo este un brand orientat în totalitate către client și dorințele și nevoile acestuia, iar atenția se îndreaptă către schimbarea modului tradițional de a face cumpărături. „Misiunea noastră este să îi ajutăm pe oameni să ducă vieți mai fericite și mai sănătoase, iar acest lucru devine posibil prin determinarea noastră de a pune clientul pe primul loc și de a deveni cei mai buni în ceea ce facem. De astăzi le vom putea demonstra clienților că atenția noastră este îndreptată în totalitate către ei și că ne dorim să le ușurăm în mod real viața prin toate beneficiile pe care Sezamo le are de oferit”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.

Sezamo și-a luat angajamentul să protejeze mediul înconjurător și invită clienții să joace un rol activ în asta. Astfel, compania livrează cu o flotă proprie de mașini electrice (având și stații proprii de încărcare la depozitul din Ștefăneștii de Jos), utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător și au implementat programul „Save the Food”, prin care clienții contribuie la reducerea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente pe cale de expirare la un preț redus.

Cei patru piloni pe care Sezamo își bazează întreg procesul operațional sunt sortimentul divers de produse, serviciile inovative, prețurile competitive și respectul pentru mediul înconjurător. Comanda minimă este de 150 RON, iar costul livrării este gratuit la comenzile de peste 300 lei.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

 

━ Alte articole

Creștere pentru Sezamo în al treilea an de activitate

Supermarketul online Sezamo marchează trei ani de la lansarea oficială pe piața din România și sărbătorește cu o campanie triplu SGR și cu reduceri...

NEPI Rockcastle raportează pentru T1 2025 o creștere de 12,6% a venitului operațional net

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, a înregistrat o creștere de 12,6% a venitului operațional net

Bergenbier S.A. lansează Madrí Excepcional, o bere în stil mediteranean

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company își completează portofoliul premium cu o bere în stil mediteranean, care invită consumatorii să descopere...

Henkel sărbătorește 30 de ani pe piața din România. Ce campanie lansează

Henkel marchează trei decenii de prezență pe piața românească prin lansarea unei campanii speciale ce va dura până pe 15 noiembrie 2024. Prin această...

Sezamo a lansat campania de BBQ cu reduceri de până la 30%

Supermarketul online Sezamo anunță lansarea campaniei de BBQ cu reduceri de până la 30% la o gamă variată de produse de carne, pește și...