Berea făcută din pixeli, nu din drojdie – Heineken a lansat prima bere fabricată în lumea virtuală, Heineken Silver

Berea făcută din pixeli, nu din drojdie – Heineken® a lansat prima bere fabricată în lumea virtuală, Heineken® Silver

 Heineken a lansat astăzi noua și singura sa bere virtuală, Heineken Silver. Evenimentul a avut loc exclusiv în fabrica de bere virtuală aflată în platforma digitală imersivă Decentraland.

În lumea reală, brandul Heineken® este cunoscut pentru calitate. Acum, aceeași expertiză care a făcut din Heineken® una dintre cele mai faimoase beri din întreaga lume trece printr-un proces de transformare high-tech pentru a cuceri metaverse-ul, pixel cu pixel. Brandul Heineken® a fost întotdeauna pasionat de ingredientele naturale, dar în metaverse totul se rezumă la cele mai alese ingrediente, generate 100% de calculator.

Drojdia specială de tip A, preparată de obicei în rezervoare orizontale, a fost înlocuită cu Pixeli de tip A. Dăm uitării hameiul recoltat de pe câmp, pentru că berea Heineken® Silver virtuală se fabrică din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Și, bineînțeles, întregul proces de fabricare al berii virtuale este supravegheat de ajutoarele virtuale ale berarilor Heineken®, suplinitorii digitalizați ai faimoșilor Maeștri Berari.

Aceste elemente se îmbină pentru a crea o bere cu totul unică, pe care vizitatorii fabricii virtuale de bere Heineken® din Decentraland o vor putea vedea în lumea virtuală. Dacă ar fi posibilă imprimarea 3D a produsului, aceștia ar putea ține în mână și ar putea gusta Heineken® Silver și în viața reală.

Berea virtuală a fost dezvăluită în cadrul unui eveniment de lansare de produs în fabrica de bere virtuală a Heineken®, unde invitații au aflat cum se fabrică berea în doar câteva secunde, în timp ce au savurat homar și caviar făcuți din pixeli în compania ambasadorilor Heineken®, printre care și Thierry Henry.

Bram Westenbrink, directorul global al mărcii Heineken®, a declarat: „La Heineken®, credem că legătura cu semenii este vitală pentru existența umană, la fel ca aerul pe care îl respirăm sau ca apa pe care o bem. Și mai știm că metaverse-ul aduce oamenii împreună într-o manieră relaxată și imersivă, deosebit de captivantă. Doar că acesta nu este cel mai bun loc în care să deguști o bere nouă. Noua noastră bere virtuală, Heineken® Silver, este o glumă, o ironie. Este o idee conștientă, ce face haz de noi înșine și de multe alte mărci care se aruncă în metaverse cu produse ce se savurează cel mai bine în lumea reală. Deocamdată, pixelii și biții nu se pot gusta. Așadar, vrem să glumim despre asta și să reamintim tuturor că nimic nu întrece gustul unei beri răcoritoare în lumea reală, nici chiar noua noastră bere virtuală Heineken® Silver.”

Pentru a adăuga un pic mai multă savoare metaverse-ului și noii beri Heineken® Silver, Heineken® a încheiat un parteneriat cu artistul stradal de origine spaniolă J. Demsky, pentru a contribui la conceperea unor părți din casa virtuală Heineken® Silver.

J.Demsky a declarat: „Fiind un iubitor de Heineken® de mult timp, am fost încântat să mă implic în această lansare distractivă și unică ce aduce la viață atât brandul în sine, cât și noul Heineken® Silver într-un mod cu adevărat special. Să poți oferi oamenilor o cale de a înțelege într-un mod artistic ce gust ar putea avea o băutură virtuală, mai ales atunci când combini toți pixelii și tehnologia, se potrivește perfect cu ceea ce sunt eu și cu arta pe care îmi place să o creez – așa că sper ca oamenilor să le placă interpretarea mea despre cum ar putea fi Heineken® Silver în variantă virtuală, dacă ar avea un gust.”