ADWOA ABOAH, noua imagine RIMMEL LONDON

Rimmel London o anunță pe Adwoa Aboah, model internațional și promotor al sănătății mintale, ca noua imagine a brandului.

Celebrând autenticitatea, Adwoa va fi imaginea unor campanii majore de frumusețe și lansări de produse pe parcursul anului 2021 și nu numai. Atât Adwoa, cât și Rimmel London susțin autoexprimarea și cred în puterea eliberatoare a machiajului, nu pentru a transforma, ci pentru un boost de încredere.

Născută și crescută la Londra, Adwoa și-a început cariera de model la vârsta de 18 ani și a obținut prima copertă VOGUE la vârsta de 22. După ce a fost model pentru unele dintre cele mai renumite și emblematice case de modă din lume, Adwoa se alătură acum unei lungi liste de femei care au fost anterior imaginea Rimmel London, printre care Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne și Rita Ora.

Adwoa este una dintre cele mai recunoscute modele din lume, dar chiar mai mult de atât – onestitatea și capacitatea ei de a inspira discuții deschise despre sănătatea mintală și problemele feministe sunt ceea ce o deosebesc cu adevărat.

Apelul Rimmel London pentru o mai mare autenticitate în industria frumuseții se aliniază cu frumusețea naturală și valorile sociale puternice pe care Adwoa le promovează. Pe lângă abordarea sa unică și personală asupra modei și a problemelor filantropice, Adwoa este fondatorul Gurls Talk, o organizație non-profit condusă de comunitate dedicată promovării sănătății mintale și a bunăstării adolescentelor și tinerelor femei. În urma experienței personale a le lui Adwoa cu privire la sănătatea mintală, Gurls Talk a fost înființat cu scopul de a crea spații sigure – atât online, cât și offline – unde femeile tinere de pretutindeni pot împărtăși, asculta și să se susțină reciproc, fără a fi judecate sau rușinate. Prin episoade săptămânale de podcast-uri, evenimente live și o comunitate online, Gurls Talk își propune să destigmatizeze conversațiile despre sănătate mintală, promovând în același timp o comunitate solidară care dă voce tuturor fetelor.

Rimmel London intră într-o nouă eră. Compania se concentrează pe celebrarea și eliberarea autenticității și exprimării. Ca noua activistă a brandului, Adwoa întruchipează libera exprimare, dezvoltarea personală și capacitatea de a doborî barierele pentru a deschide conversații și acest lucru se aliniază perfect cu misiunea Rimmel London.

„Sunt onorată să fiu noua ambasadoare a brandului Rimmel London și că mi se ofere această oportunitate uimitoare de a intra în legătură cu oamenii din întreaga lume. A fi tu însuți nu este întotdeauna atât de ușor de realizat – și în trecut m-am luptat cu această situație. Împreună vom continua să încurajăm oamenii să se simtă confortabil în propria piele și să fie mândri de lucrurile care îi fac unici. ” – declară Adwoa Aboah

„Adwoa este una dintre cele mai puternice voci ale generației sale. Nu își cere niciodată scuze pentru că este ea însăși, ceea ce este în perfectă armonie cu misiunea Rimmel London de a acorda prioritate diversității, incluziunii și de a oferi încredere oamenilor care cumpără produsele noastre de a fi cea mai bună și mai adevărată versiune a lor. Adwoa este în fruntea conversației feminine moderne – combină fără efort impresionanta sa carieră de model cu pledoaria pentru sănătatea mintală, având rolul de fondator al Gurls Talk; o platformă care promovează cu adevărat incluziunea. Suntem onorați să lucrăm cu Adwoa și suntem încântați să ne unim forțele – pentru a crea o industrie a frumuseții mai incluzivă, mai deschisă și mai bună – pentru noi toți. ” – declară Stefano Curti, Chief Brand Officer al Coty Consumer Beauty

Împreună, Adwoa și Rimmel London se află într-o misiune de crea o lume în care oamenii se simt liberi să exprime cine sunt și vă invită necondiționat să vă alăturați cauzei lor.