Cafeaua consumată acasă a crescut vânzările Nescafe. Brandurile care au cucerit piaţa

Chiar dacă pandemia a afectat companiile din toate toate domeniile de activitate. Nescafe a reuşit să cucerească piaţa şi să crească vânzările.

 „Performanța din 2020 pentru NESCAFÉ® ne oferă o perspectivă pozitivă asupra evoluției brandului, nu numai în 2021, ci și în anii următori. Am reușit să construim un portofoliu divers în mainstream – de la binecunoscutul NESCAFÉ® Brasero, la varianta sa mai puternică – NESCAFÉ® Strong, versiunea decofeinizată NESCAFÉ® Decaf și o opțiune cu textură cremoasă și cu gust catifelat – NESCAFÉ® Crema. Avem și un portofoliu premium puternic, cu NESCAFÉ® Gold, NESCAFÉ® Gold Espresso și NESCAFÉ® Gold Sumatra – toate acestea oferind o experiență diferită și delicioasă iubitorilor de cafea.Chiar dacă a fost o perioadă grea pentru multe sectoare industriale, lucrurile au mers bine pentru noi, deoarece, în general, consumul de cafea la domiciliu a crescut în general. Am reușit, în 2020, în ciuda faptului că a fost un an dificil, să inovăm pe segmentul mainstream cu NESCAFÉ® Crema și pe segmentul premium cu NESCAFÉ® Gold Origins Sumatra și Gold Espresso. Am susținut evoluția categoriei de cafea solubilă și am reușit să gestionăm această tendință pozitivă a consumului la domiciliu, aducând inovații și entuziasm, ca parte a misiunii noastre de a ajuta oamenii să-și creeze singuri momentul lor perfect de dimineață, chiar acasă”, spune, pentru Freshnews.ro, Atana Škalko, Business Executive Officer în categoria Beverage pentru piața Nestlé din Europa de Sud-Est.

Se aşteaptă vânzări mai mari în perioada 1-8 martie şi de Paște. „Atât sezonul, cât și sărbătorile au un impact asupra vânzărilor categoriei în general, astfel că marcăm aceste ocazii prin pachete speciale cu cadouri, pentru a răspunde acestei nevoi. Din punct de vedere cultural, cafeaua este unul dintre produsele pe care românii îl aleg atunci când vine vorba de cadouri, așa că da, există un impact”.

Ne așteptăm ca anul 2021 să fie un an provocator, în care vom aplica toate învățăturile din 2020. Ne propunem ca în acest an să continuăm să fim un brand optimist și să fim acolo în fiecare dimineață, reamintindu-le oamenilor să-și ia un moment și să se reîncarce, înainte de a înfrunta provocările zilei.

 Ce investiții au fost făcute în dezvoltarea produsului?

„La nivel global, Nestlé investește constant și lucrează la dezvoltarea produselor. Nu lucrăm doar la îmbunătățirea rețetelor sau ambalajelor noastre, ci avem mereu în vedere sustenabilitatea, așa cum se vede deja din rezultatele NESCAFÉ® Plan. Segmentul de cafea solubilă evoluează constant și lucrăm mereu la noi modalități de a îmbunătăți experiența consumatorilor noștri”

 Se mai anunță și produse noi?

“Anul trecut, dincolo de lansările în segmentul cafelei solubile, am relansat gama NESCAFÉ® GOLD Cappuccino – o rețetă premium, cu ingrediente de înaltă calitate, care adresează nevoile consumatorilor orientați către un stil de viață sănătos, prin reducerea cantității de zahăr și de aditivi din produse. Pe segmentul de capsule am venit cu inovația NESCAFÉ® Dolce Gusto® Cold Brew, produs pentru sezonul cald, realizat din boabe de cafea 100% Arabica și cicoare, ce se prepară cu apă rece, pentru o experiență revigorantă.

De asemenea, tot în 2020 am lansat în România o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks®. Mai exact, este vorba despre 8 varietăți de capsule Starbucks® by Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată. Totodată, am introdus și 8 varietăți de capsule Starbucks® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato. Alături de acestea, au fost lansate câte 3 produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor.

Și pentru acest an avem câteva inițiative noi planificate, dar ne-ar plăcea să le dezvăluim când va veni momentul”.