Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei Holiday 2020 TOMMY HILFIGER

Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei Holiday 2020 TOMMY HILFIGER.

Colecția include o gamă de stiluri festive și confortabile. Îmbrăcămintea party pentru femei conţine setul de pantaloni cu blazer, cu imprimeu TH monogram.

Campania Holiday 2020 TOMMY HILFIGER este un pas nou în călătoria continuă a lui Tommy Hilfiger de a redefini modul în care ar trebui să fie arătată moda, sărbătorind și prezentând cu mândrie oameni dintr-o varietate de medii, cu dimensiuni, vârste, expresii de gen și etnii diferite.

Set-up-ul campaniei a fost realizat în intimitatea caselor celor care s-au alăturat acestui demers, iar printre ei se numără:

Candace Reels: feministă intersecțională, susținătoare a iubirii de sine, și fondatoare a Female Collective, fotografiată în Los Angeles, SUA de Lowfield – Sarah Barlow și Stephen Schofield.

Renée Stewart: Dansatoare, profesoară de yoga și meditație, fotografiată în Londra, Regatul Unit, de fotograful Dean Martindale.

Adam Kenworthy: bucătar, creator de conținut, susținător al sustenabilității și al practicii mindfulness, fotografiat în New York, SUA de Lowfield.

Ty Ogunkoya, Billie Brown & Tayo Ogunkoya: Antreprenor și model, Ty, vlogger, Billie și fiul lor de doi ani, Tayo, fotografiați în Kent, Regatul Unit de fotograful Dean Martindale.

„Noua mea tradiție din acest an este să aleg să petrec vacanța cu prietenii.”, a spus Candace Reels. „Este atât de important să îți petreci în mod conștient timpul cu oameni care te fac să te simți bine și care îți ridică moralul. Prietenii mei sunt extrem de importanți pentru mine – aș spune că fac parte din familie. Timpul nostru este prețios. Ar trebui să-l petrecem cu oamenii pe care îi iubim și să profităm la maximum de fiecare zi, fiecare minut, fiecare moment”.