La Mama a investit 150.000 de euro într-un nou restaurant

La douăzeci de ani de la debutul afacerii, La Mama mai deschide un restaurant, al șaptelea, în incinta Muzeului Țăranului Român.

”Inspirați de spiritul locului, ne-am propus să devenim locația celor care iubesc tradiția și valorile românești. Aici vor avea parte de concerte de jazz, etno-jazz, blues, tarafuri românești, fanfare mari, dar și lansări de carte, dezbateri, expoziții de artă fotografică sau vizionări de filme”, a spus Cătălin Mahu, proprietarul lanțului de restaurante La Mama.

Iubitorii felurilor de mâncare tradițională, gătite ca la mama acasă, vor putea savura gustul excelent al preparatelor preferate într-un decor aparte. Noul restaurant îmbină deopotrivă atmosfera caldă, din casa bunicilor, grație corpurilor de iluminat atipice și covoarelor parcă abia ieșite din războaiele de țesut, cu eleganța mobilierului minimalist, în culori vii, ce completează unitatea stilistică a interiorului.

”În momentul în care am preluat spațiul de la Muzeul Țăranului Român, am gândit amenajarea împreună cu niște arhitecți, adaptându-ne la specificul acestui loc. Am imaginat o călătorie începând din lumea țăranului român, pornind de la coșurile de răchită pe post de abajururi, trecând prin casa părinților noștri, cu ajutorul farfuriilor smălțuite – mie mama încă îmi dă să mănânc într-una similară atunci când o vizitez – și ajungând până în timpurile moderne, grație mobilierului și finisajelor. Investiția s-a ridicat undeva la 150.000 euro și ne bucurăm de ce a ieșit,” a mai  spus Cătălin Mahu, proprietarul lanțului de restaurante La Mama.

Lanțul de restaurante s-a impus pe piața autohtonă prin bun gust și gust bun deopotrivă, reinterpretând bucătăria tradițională românească autentică și adaugându-i accente citadine. În cei peste 20 de ani de la lansare, mai bine de 15 milioane de clienți au trecut pragul restaurantelor La Mama, contribuind la creșterea constantă a cifrei de afaceri până la 4,4 milioane de euro în 2018.

La Mama are planuri de extindere, mai ales că, potrivit unui studiu realizat la începutul anului de Hospitality Culture Institute, atunci când ies în oraș majoritatea românilor preferă bucătăria cu specific autohton, iar 80% dintre ei au cumpărat mâncare gătită cel puțin o dată în ultimele 6 luni.