Replay se dezvoltă cu alte opt magazine

Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise în zona Europei de Est, inclusiv în România, până în 2021, conform anunţului făcut de compania Fashion Box, cea care deține brandul Replay la nivel mondial.

Planul de dezvoltare în România continuă, asta după ce în toamna lui 2018 au fost deschise două noi magazine în AFI Cotroceni și ParkLake. Anul trecut, vânzările Replay au crescut cu 21% față de anul precedent.

În anul 2018, la nivel mondial, brandul Replay a avut vânzări de 237,9 milioane de euro. Încasările au fost cu 21 de procente mai mari în comparație cu 2017, iar 85% din vânzări au provenit din exporturi.

Acum, reprezentanții Replay anunță că își extind planul de dezvoltare în Europa de Est, cu focus pe România, Serbia, Bosnia, Kosovo, Macedonia și Muntenegru. În aceste țări vor fi deschise opt magazine monobrand Replay până în 2021.

Planul de creștere este aplicat în aceste zone în sistem joint venture, în parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.

”Rezultatele pozitive din 2018 vin ca urmare a unei strategii bazată pe atenție asupra calității produselor și inovație. Vom urmări, în special, dezvoltarea de noi piețe, dar și consolidarea celor existente ”, a declarat Matteo Sinigaglia, CEO Fashion Box.