Salariul cântăreşte cel mai greu atunci când îţi alegi un job. Cu toate astea, nici beneficiile extrasalariale nu pot fi trecute cu vederea. De aceea, reprezentanţii tot mai multor companii, mai ales din IT, pun la bătaie tot mai multe bonusuri cu care să îi atragă pe angajaţi.
BenefitOnline.ro funcţionează ca un magazin online şi reprezintă soluţia la care apelează astăzi tot mai mulţi angajatori. ”Poate fi folosită de pe orice device cu acces la Internet. Lucrăm şi la o aplicaţie nativă care sperăm să ajungă anul acesta în piaţă’’, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.
Recompense de 114 milioane de lei pentru angajaţi
Dacă în 2017 reprezentanţii companiilor au cheltuit peste 46 de milioane de lei pentru ‘’premiile’’ pe care angajații și le-au ales accesând cea mai cunoscută platformă online de beneficii extrasalariale din România, în 2018, aceştia au alocat în acest scop 114 milioane de lei.
În același timp, numărul de celor care au utilizat anul trecut platforma BenefitOnline.ro a ajuns la 103.000.’’Bugetele au crescut cu 150%, iar asta arată disponibilitatea angajatorilor de a pune mai mulţi bani pe masă în relaţia cu angajaţii’’, a adăugat Stelian Bogza.
Suma medie acordată lunar de companii pentru a-şi răsplăti angajaţii în 2018 a fost de 355 de lei, de la 320 de lei cu un an înainte, iar tichetele de masă, cadourile (cardurile și tichetele cadou), decontarea transportului (către/de la serviciu), turismul intern (tichetele de vacanță) şi pensiile private (pilonul 3) sunt principalele beneficii extrasalariale pentru care angajații români au optat anul trecut. ‘’În 2019 or să apară şi tichetele culturale, cu acces la filme, teatre, concerte etc’’, a precizat Adrian Sârbu, manager operațional Benefit Online.
De la an la an, cele mai importante creșteri au fost înregistrate în categoriile Turism intern (tichete de vacanță) – bugete alocate cu 22% mai mari în 2018, față de 2017 – și în Fitness & sport – plus 38% anul trecut.