Lenjeria intimă: ce aleg femeile când vor să se simtă sexy

Lenjeria face parte din arsenalul de seducție al unei femei, așa că totul ține de imaginație atunci când vine vorba de alegerea acestei piese de rezistență.

Seturile de lenjerie neagră sunt preferate de femei atât atunci când vor să se simtă sexy sau când își doresc să își surprindă partenerul, arată un sondaj SevenSins.ro

Femeile care se răsfață cel mai adesea cu lenjerie seducătoare sunt cele cu vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani (38%). Pe lângă seturi, body-urile și lenjeria de noapte se numără și ele printre preferințele româncelor, iar culoarea cea mai căutată este negrul (57%).

Dincolo de necesitate, femeile consideră că achiziționarea unor piese de lenjerie fină din materiale prețioase, cum ar fi dantelă, satin sau catifea, reprezintă o modalitate de a-și surprinde plăcut partenerul, cu sau fără o ocazie specială, dar și de a se răsfăța. Astfel, potrivit sondajului, 53% din femei cumpără lenjerie gândindu-se în primul rând la partener, în timp ce 40% o fac pentru că lenjeria le face să se simtă mai senzuale.

Femeile și barbații aleg același timp de lenjerie

Femeile și bărbații au aceleași preferințe în materie de lenjerie intimă. Datele sondajului arată că topul este condus de seturile de lenjerie intimă, alese de 41% dintre femei și 30% dintre bărbați. Body-urile sunt preferate de 18% dintre femei și de 22% dintre bărbați, iar chemise-urile de 17% dintre femei, respectiv de 13% dintre bărbați.

Preferințele în materie de culori sunt clare: negru (57%), roșu (25%), alb (9%). Cel mai puțin râvnite sunt piesele roz, grena, lila sau în alte culori.

Cele mai multe comenzi pe site, dar și cu cea mai mare valoare sunt făcute pentru piese de lenjerie incitante, precum seturile și chemise-urile, din dantelă sau piese mai îndrăznețe, dresuri pentru portjartiere, mănuși și nu numai.

Cele mai multe femei care comandă piese de lenjerie fac parte din segmentul 34-55 de ani (38%), în timp ce cele mai puține au 18-24 de ani (17%). În procente similare, femeile comandă lunar, la două sau la trei luni piese de lenjerie, iar cele mai multe alocă un buget de 50-100 de lei per piesa (47%) sau 100-200 de lei per piesa (34%).